שותפות למען העתיד

עפר גדנקן No Comments on שותפות למען העתיד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בבנק מרכנתיל ציינו כניסה לשנה ה – 15 של שותפות בפרויקט החונכים של ארגון החסד 'יד אליעזר'. השותפות צוינה בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי בנק מרכנתיל, ראשי ארגון "יד אליעזר", מנהלי ורכזי פרויקט החונכות בעיר פתח תקוה. מדובר בפרויקט בעל חשיבות רבה המסייע לילדי משפחות מצוקה באמצעות כ-1,100 אברכים החונכים אותם, מסייעים להם בלימודים ומהווים עבורם דמות אב.

מנכ"ל בנק מרכנתיל, מר שוקי בורשטיין: "מודה לעמותת יד אליעזר ולחונכים על שיתוף הפעולה החשוב, אנו גאים ושמחים להיות חלק מהמיזם החברתי המיוחד". מנכ"ל הפרויקט הרב אליהו יעקבי: "הצלחת הפרויקט נזקפת לתחושת השליחות החזקה המלווה את כל השותפים בו ולתודעת החסד העמוקה של כלל המעורבים".

במסגרת כנס הוקרה מיוחד לחונכי ארגון החסד 'יד אליעזר', התקיים טקס חגיגי לציון כניסה לשנה ה – 15 של שותפות עם בנק מרכנתיל בפרויקט החונכים. בטקס השתתפו רב קהילת קהל חסידים בפתח תקוה הגאון רבי יקותיאל רוזנבוים שליט"א, בכירי הבנק – מנכ"ל הבנק שוקי בורשטיין, סמנכ"ל חטיבה קמעונאית דודי מימון, מנהל שיווק ודוברות ועוזר בכיר למנכ"ל תומר פרג, מנהל מרכז מוסדות חרדים ועוזר למנכ"ל ר' חיים הולצברג, מנהל שיווק פלח חרדי שי בוחבוט, מנהל פיתוח עסקי אגף רשויות בבנק גיא קושט, מנהלת סניף מרכנתיל פתח תקוה סיגל וחניש, מנהל סניף רבי עקיבא צבי פרנק ומנהל קשרי קהילה בבנק דוד בן יעקב.

וכן השתתפו ראשי ארגון 'יד אליעזר' – מנהל פרויקט החונכים הרב אליהו יעקבי, מנהל סניף פתח תקוה בארגון הרב אריאל שוהם, מטעם עיריית פתח תקוה השתתף מנהל אגף שירותים חברתיים הרב אשר שוקר.

במהלך האירוע נשא דברים מנכ"ל הבנק, מר שוקי בורשטיין, שהודה לראשי ארגון החסד על הפעילות המשותפת. "בנק מרכנתיל מברך וגאה על כניסה לשנה ה -15 של שותפות בפרויקט החונכים של עמותת 'יד אליעזר'. לאורך שנים בנק מרכנתיל רואה בפעילותו למען החברה והקהילה נדבך חשוב ובלתי נפרד מפעילותו העסקית. העשייה של 'יד אליעזר' מבורכת, והפרויקט מייצג את הערכים החשובים בעינינו של מתן הזדמנות לכל ילד באמצעות לימוד ותמיכה, למען קידומו אל עתיד טוב יותר".

לאחר מכן נשא דברים מנכ"ל הארגון הרב אליהו יעקבי, שהודה לבנק מרכנתיל על השותפות החשובה. "הם באמת 'מבינים אתכם מצוין'", הוא אמר בפתח הדברים. "זהו הסכם מרגש לעוד שנת פעילות. החונכים עושים עבודה מיוחדת במשך כל השנה. הצלחת הפרויקט נזקפת לתחושת השליחות החזקה המלווה את כל השותפים בו ולתודעת החסד העמוקה של כלל המעורבים. אני רוצה להודות להנהלת הבנק על השותפות רבת השנים, ולעיריית פתח תקוה ולאגף השירותים החברתיים הרב אשר שוקר שחי את הפעילות של החונכים ופועל להצלחתה בכל עת".

רב 'קהל חסידים' בפתח תקוה, הגאון רבי יקותיאל רוזנבוים, נשא דברי תורה ולאחריהם דיבר במעלת חשיבותה של מילה אחת לאדם, בכל גיל, שיכולה להציל נפשות. הוא ציין לשבח את החונכים של 'יד אליעזר' שעושים הכל להצלחת החניכים, וכן הודה להנהלת הבנק ולעיריית פתח תקוה על סיועם ותרומתם לפעילות החשובה.

מנהל אגף שירותים חברתיים הרב אשר שוקר, נשא דברים על הפעילות הברוכה והודה להנהלת הבנק על היענותה לפרויקטים נוספים לטובת הקהילה. "חשוב להטמיע בילדים מידות טובות. אלה הדברים שמלווים אותם לכל החיים, וזה בדיוק מה שעושים בפרויקט החונכים".

מנהל סניף פתח תקוה בארגון, הרב אריאל שוהם, נשא דברים על אודות הפעילות ותוצאותיה המאפשרות להיווכח כי ילדים ממשפחות במצוקה שלמדו עם חונכים, זכו להקים בתים נאמנים בישראל. דבריו הצטרפו לדברים שנשא בתחילת הטקס אחד החניכים לשעבר , במהלכם סיפר על החונך שהיה לצידו ופינה מזמנו כדי לתמוך בו לפני יותר מעשור. "הוא עזר לי בלימודים וכיום אני נשוי עם ילדים. אני מודה לחונך וכמובן להנהלת הארגון ולהנהלת מרכנתיל על תרומתם החשובה להצלחת הפרויקט", הוא אמר.

פרויקט החונכים של 'יד אליעזר' נועד לסייע לילדי משפחות במצוקה, וזאת באמצעות מעל לאלף חונכים המהווים "דמויות אב" לאותם ילדים. הארגון פועל למען נזקקים בכל רחבי הארץ כבר למעלה משלושה עשורים, כאשר בעשור האחרון שמה העמותה דגש על סיוע למשפחות במצוקה תוך שימת דגש על יציאה ממעגל העוני לצמיחה חברתית וכלכלית. בנק מרכנתיל שותף במיזם החינוכי של הארגון, בו האברכים מקדמים את אותם ילדים ומסייעים להם לבנות עתיד טוב יותר מכל הבחינות.

לקראת סיום הטקס העביר צבי פרנק, מנהל סניף רבי עקיבא של מרכנתיל, מצגת כלכלית מקצועית למשתתפים.

מבנק מרכנתיל נמסר: "כאשר אנחנו רואים כאן את החונכים היקרים ושומעים את הסיפורים האישיים – אנו מבינים עוד יותר את המשמעות והחשיבות של התמיכה והתרומה שלנו בפרויקט ייחודי זה, ובמיוחד בקשר האישי, החם והערכי של הילדים לעולם הבוגרים. כל זה נעשה על ידי טובי האברכים היוצרים שינוי והשפעה לטווח ארוך. החברה החרדית חשובה לנו. מרכנתיל הוא בנק המתמחה, פונה ומבין מצוין את הלקוח הדתי והחרדי. הבנק נטוע עמוק בחברה החרדית – מעסיק עובדים שומרי תורה ומצוות מהחברה החרדית ומעניק שירות מלא ומגוון בסניפים הנמצאים בתוך וליד קהילות חרדיות רבות. אנו מאחלים לנו עוד שנים של שותפות אמת המהווה תרומה משמעותית להתבגרות נכונה ומוצלחת של הדור הצעיר".



0 תגובות